مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-19پزشكي

بستری 70 هزار بیمار کرونایی در گیلان/ خطر پدیده لانگ کووید وجود دارد


معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه هنوز به واکسیناسیون 85 درصدی دوز دوم نرسیده ایم و کماکان رعایت پروتکل های بهداشتی باید ادامه پیدا کند، - ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه هنوز به واکسیناسیون 85 درصدی دوز دوم نرسیده ایم و کماکان رعایت پروتکل های بهداشتی باید ادامه پیدا کند، گفت: از اسفند 98 تاکنون حدود 70 هزار بیمار کرونایی بستری داشتیم.

دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، درباره نگرانی والدین درباره واکسیناسیون دانش آموزان، اظهار کرد: واکسیناسیون دانش آموران تفاوتی با واکسیناسیون بزرگسالان از لحاظ ایجاد ایمنی ندارد.

وی با بیان اینکه واکسن سینوفارم در دانش آموزان بالای 80 درصد ایمنی ایجاد می کند، افزود: همه افراد از جمله دانش آموزان حتما واکسن کرونا را تزریق کنند و خطر ابتلا به کرونا را به عوارض بسیار اندک و نادر واکسن ترجیح ندهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، عوارض نسبتا شایع واکسیناسیون در دانش آموزان را تب و لرز و احساس درد و کوفتگی در محل تزریق دانست و تصریح کرد: افراد نباید ریسک ابتلا به کرونا را نادیده بگیرند، زیرا واکسن مشکلی برای افرادی که تزریق می کنند به دنبال ندارد و ارزش ایمنی آن برای پیشگیری از بیماری بسیار بالاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 70 هزار بیمار کرونایی در گیلان/ خطر پدیده لانگ کووید وجود دارد

بستری 70 هزار بیمار کرونایی در گیلان/ خطر پدیده لانگ کووید وجود دارد